Tema: Re: fwd ir galia
Autorius: Tutis
Data: 2009-01-26 20:58:38
Cia taip pats sugalvojai? Ar kas nors pasakojo?
"3**Coupe" <mindaugas@topolis.ktu.lt> wrote in message 
news:glksoa$vp0$1@trimpas.omnitel.net...
> kul
> formulej taip nera
> bemwams duoda 60 valandu
> bet seat ir vw kitokie !
>
> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:glkkh2$jpt$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na tas variklis nera perrinkinejamas, siaip apie 5000valandu duoda bent 
>> seat, tai vw tas pat bus greiciausiai.
>>
>> "3**Coupe" <mindaugas@topolis.ktu.lt> wrote in message 
>> news:glk0bo$cde$1@trimpas.omnitel.net...
>>> riba gali buti dar didesne tik tutis vis dar pamirsta kad po kievienu 
>>> gonkiu tokius variklius perrinkineja
>>>
>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message 
>>> news:glfuqk$r00$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Mano subjektyvi nuomone yra, kad dabartines tavo variklio 
>>>> charakteristikos, kai visa kita netiuninta - yra "per geros". Tai tik 
>>>> nuomone. Pagrista ji ar ne - jau kitas klausimas.
>>>>
>>>> Kokia riba vw racing nubrezia fwd?
>>>>
>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:glfua4$qh9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Na, tu juk pats pasakei, kad mano esamas galingumas ant ribos yra. Cia 
>>>>> tavo, o ne mano zodziai.
>>>>>
>>>>> Taciau vw racing kitaip mano apie ta riba.
>>>>>
>>>>> 11 buvo bendrai niurburgo 24 valandu lenktynese. Savo klaseje pirmi.
>>>>>
>>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:glftgv$pv7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Man tai beje patinka kai zmones nevazinedami su galinga masina taip 
>>>>>>> aiskiai brezia ribas ant fwd :)
>>>>>>
>>>>>> Tuti, nereik taip giliai... Nebreziu as jokiu ribu. Ar tu nori, kad 
>>>>>> sakyciau tai, ka nori girdeti? ;)
>>>>>>
>>>>>>> Le man series scirocco su realiu ~340aj galingumu gerai pasirode, 
>>>>>>> daug rwd padejo i vieta ;)
>>>>>>
>>>>>> O kiek rwd ji padejo i vieta?
>>>>>>
>>>>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:glfqg2$nav$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Sanaudos tos pacios vazinejant kasdieniniu rezimu. Matosi, kad 
>>>>>>>>> nesi nieko zaides su masinom ;)
>>>>>>>>
>>>>>>>> Zaides - labai plati savoka. Ta prasme, kuria tu naudoji - zaides 
>>>>>>>> nesu, nes niekad neturejau turbo. Ta pasakojima, kad pazaidus, 
>>>>>>>> sanaudos net sumazeja, zinoma, girdejau.
>>>>>>>> Betgi tokie upgrade'ai nedaromi vazinejimui kasdieniu rezimu. O kad 
>>>>>>>> isgautum 340aj ir 430nm kuro tikrai reikia nemazai.
>>>>>>>>
>>>>>>>>> O investuoti juk parasiau kiek reikia, ismetimas + induction kit.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Kiek tai kainuoja?
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Taciau man kelia abejoniu kaip fwd susitvarkys su tokiu galingumu.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Kaip dabar susitvarko, taip susitvarkys ir po upgrade'o. T.y. jau 
>>>>>>>> dabar tavo charakteristikos "per geros" fwd.
>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>> news:glfjva$hv6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Kiek reik investuoti? Ir ar +30aj ir 70nm to verti? Beje, kokios 
>>>>>>>>>> benzo sanaudos zadamos su tokiom charakteristikom?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:gleisk$l6v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Tai isejo nauja kalibracija is VW UK racing, man nemokamai. 
>>>>>>>>>>> Garantuoja, kad DSG laikys, tik reikia ismetimo kito ir 
>>>>>>>>>>> induction kit. Tai svarstau.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:glder3$54r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> kiek tu ta vargsha golfa gali prievartaut? :)
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:gld9op$10u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Kaip manote, kaip jaustusi fwd su ~340aj ir ~430nm? Kazkaip 
>>>>>>>>>>>>> bijau, kad dar
>>>>>>>>>>>>> ties 140 ratai turetu problemu su sukibimu.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Dabar vazineju su ~310 ir ~360.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>