Tema: Re: fwd ir galia
Autorius: Tutis
Data: 2009-01-24 22:08:30
430nm kuro daug nereikia, o va 340aj kura megsta, taciau manau, pats
supranti, kad juos labai retai naudosi :)

Na sanaudos ramiai vaziuojant tikrai nepadideja, nebent keiti purkstukus.
Kolkas VW taip pasistenge, kad esamos kuro sistemos uztenka iki labai daug:)

Investuoti jei pirkti is uzsienio gatava ismetimo kit tai butu ~4000lt.
Induction kit speju koki 500lt. Taciau pats manau suprant, kad galima
pasidaryti 3x pigiau.

Na, o kur yra fwd riba? Ziede lakstantys vw/seat turi mano minetus skaicius,
tai jei tai butu nenaudinga gal nepustu iki tiek? Beje, deklaruoja
vaziuodami, kad ten yra 325 aj :))) Nors realiai pucia apie 335-345aj.

O siaip su mano esamu dabartiniu galingumu sausu asfaltu nesuka ratu.