Tema: Re: fwd ir galia
Autorius: Alexander
Data: 2009-01-25 23:38:05
Tuti, man rodos, gyveni matricoje :))
Reiktu tau duot su 102kW antru golfu pralekt. Ten tai viskas tikra, TU,
masina ir kelias. Jokios elektronikos. Su tokiais karuciais ir ateina
supratimas apie vairavima, valdomuma ir pan. Taip pat ateina ir nuomone, jog
~200aj i fwd yra beveik maksimumas. Kas virs to - didele dalimi valdoma
kompu, o tai jau fake'as, netikra, kaip seksas su prostitute.
Aisku, sie mano zodziai niekaip nesisieja su tavo klausimu ir labiau panasus
i filosofinius apmastymus, bet jei noresi - suprasi, ka noriu pasakyt.