Ar as kur klausiu kaip "sukelti kw"? Mano klausimas buvo apie FWD ir dideli galinguma, taciau tema nukrypo i pievas, nuo stabdziu iki bilenko. O kada as pasakojau ka su juo atpisau? Kazkaip nepamenu buvo bendri matavimaisi su 3xxcoupe ir su nerijum, vienu atveju buvo video, kuri ne pats idejau, o kitu atveju buvo maza diskusija. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:glh5nj$gm2$1@trimpas.omnitel.net... > tautvydai, lievai pyzdavoji ir ne vietoj. Ash nedarau ish to 318 jokios > saviraishkos, neklausineju tautos kaip sukelt jo kilowatus ir nepasakoju > kaip ka su juo atpisau. Tiesiog vazhiuoju, va tuoj 10kkm bus. Kai bus kiti > poreikiai - bus kitas BMW, prizhadu. > > -- > Dainius > > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:glh56v$g9h$1@trimpas.omnitel.net... >>o koks tolkas is bmw jei jis 318? :) >> >> Atsijungia ESP, ilga istorija, bet atsijungia. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:glg101$st6$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai su kolega tarkites! :) >>> >>> nu bet rimtai, koks tolkas ish 340Ag mashinoj, kurioj net ESP >>> neatsijungia? >>> >>> -- >>> Dainius >>> >>> >>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:glg09d$sb4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Siaip, galvoju detis DP ir katalizatoriu arba high flow, arba isvis >>>> mesti, >>>> bei induction kita. Tuomet pusti nauja kalibracija. Turetu buti apie >>>> 320aj >>>> ir 430nm, jei bus perdaug nm, kalsiu senaja kalibracija, taciau speju >>>> aj >>>> isliks 320 del modu, o nm gris prie ~360. >>>> >>>> Na, o mano kolega tai darys viska ant maksimumo :) >>>> >>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message >>>> news:glfuid$qnq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Jei yra galimybe ja reikia isnaudoti, ar tu kitaip gyvenima gyveni? >>>>> >>>>> Matai, as realiai tave suprantu. Isivaizduoju, kodel mastai ir domiesi >>>>> tokiais projektais. Pats daznai pamastau, kaip igyvendinti visokius >>>>> projektus projektelius su 20m senesniu golfu :) >>>>> Siaip man atrodo, ka tau besakytu zmones - vis tiek bus pas tave tie >>>>> 340aj >>>>> ir 430nm :)) >>>>> >>>>>> Kas liecia kit tai butu tikrai neblogiau, bet be brando. >>>>> >>>>> Tada OK. Tiesiog daznai pigiau = prasciau. >>>>> >>>>>> Tai naturalu, kad jie turi rimtesnius stabdzius ir kita pakaba, jie >>>>>> juk >>>>>> lenktyniauja. >>>>> >>>>> O tai kompensuoja kai kuriuos fwd trukumus. >>>>> >>>>>> O siaip pats matau metaisi, tarp kazkokiu neapibreztu ribu ir t.t. >>>>>> Tai >>>>>> kokia anot taves turetu buti pakaba ant fwd su ~300aj, sverianciu >>>>>> 1400kg, >>>>>> beje kokius tu pats stabdziu rekomenduotum, kasdieniniam vazinejimui? >>>>>> :) >>>>> >>>>> Pakaba, matai, toks dalykas, kuris pritaikomas ivairiem poreikiams. >>>>> Jei ne stock'as - tai KONI, H&R, Bilstein ar pan. >>>>> >>>>> Del stabdziu manau, kad daugiau uz mane zinai. >>>>> O kasdieniniam vazinejimui rekomenduoju STOCK'inius :)) >>>>> >>>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:glft3n$pit$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> 430nm kuro daug nereikia, o va 340aj kura megsta, taciau manau, >>>>>>>> pats >>>>>>>> supranti, kad juos labai retai naudosi :) >>>>>>> >>>>>>> O tai kam daryti? Tiesiog pazaisti ar pan.? Cia rimtai klausiu. >>>>>>> >>>>>>>> Investuoti jei pirkti is uzsienio gatava ismetimo kit tai butu >>>>>>>> ~4000lt. >>>>>>>> Induction kit speju koki 500lt. Taciau pats manau suprant, kad >>>>>>>> galima >>>>>>>> pasidaryti 3x pigiau. >>>>>>> >>>>>>> Bet ar padarius 3x pigiau, rezultatas dziugins tiek pat? >>>>>>> >>>>>>>> Na, o kur yra fwd riba? Ziede lakstantys vw/seat turi mano minetus >>>>>>>> skaicius, tai jei tai butu nenaudinga gal nepustu iki tiek? Beje, >>>>>>>> deklaruoja vaziuodami, kad ten yra 325 aj :))) Nors realiai pucia >>>>>>>> apie >>>>>>>> 335-345aj. >>>>>>> >>>>>>> Bet jie turi ir kita atitinkama paruosima? Pakaba, stabdziai... >>>>>>> >>>>>>>> O siaip su mano esamu dabartiniu galingumu sausu asfaltu nesuka >>>>>>>> ratu. >>>>>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:glfqg2$nav$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Sanaudos tos pacios vazinejant kasdieniniu rezimu. Matosi, kad >>>>>>>>>> nesi >>>>>>>>>> nieko zaides su masinom ;) >>>>>>>>> >>>>>>>>> Zaides - labai plati savoka. Ta prasme, kuria tu naudoji - zaides >>>>>>>>> nesu, nes niekad neturejau turbo. Ta pasakojima, kad pazaidus, >>>>>>>>> sanaudos net sumazeja, zinoma, girdejau. >>>>>>>>> Betgi tokie upgrade'ai nedaromi vazinejimui kasdieniu rezimu. O >>>>>>>>> kad >>>>>>>>> isgautum 340aj ir 430nm kuro tikrai reikia nemazai. >>>>>>>>> >>>>>>>>>> O investuoti juk parasiau kiek reikia, ismetimas + induction kit. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Kiek tai kainuoja? >>>>>>>>> >>>>>>>>>> Taciau man kelia abejoniu kaip fwd susitvarkys su tokiu >>>>>>>>>> galingumu. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Kaip dabar susitvarko, taip susitvarkys ir po upgrade'o. T.y. jau >>>>>>>>> dabar tavo charakteristikos "per geros" fwd. >>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:glfjva$hv6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Kiek reik investuoti? Ir ar +30aj ir 70nm to verti? Beje, kokios >>>>>>>>>>> benzo sanaudos zadamos su tokiom charakteristikom? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:gleisk$l6v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Tai isejo nauja kalibracija is VW UK racing, man nemokamai. >>>>>>>>>>>> Garantuoja, kad DSG laikys, tik reikia ismetimo kito ir >>>>>>>>>>>> induction >>>>>>>>>>>> kit. Tai svarstau. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:glder3$54r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> kiek tu ta vargsha golfa gali prievartaut? :) >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>> Dainius >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:gld9op$10u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Kaip manote, kaip jaustusi fwd su ~340aj ir ~430nm? Kazkaip >>>>>>>>>>>>>> bijau, kad dar >>>>>>>>>>>>>> ties 140 ratai turetu problemu su sukibimu. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Dabar vazineju su ~310 ir ~360. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>