Tema: Re: fwd ir galia
Autorius: 3**Coupe
Data: 2009-01-26 11:15:13
o tu zinai kad tokie motorai laiko ribota valandu skaiciu?
isspausti tai isspaudzia ta galia bet viskam yra pradzia ir pabaiga

idomu kaip ten su svaistikliais ir svaistikliu varztais yra - kokius sukius
jie atlaiko
o ismetimas uz maziau 4000 LT bus meslo kruva ir su neaiskiu Made in ... tu
arkliu prarasi