Tema: Re: fwd ir galia
Autorius: Alexander
Data: 2009-01-25 16:20:27
Ir koks gi tas atsakymas?
Jeigu norejai klaust apie tractiona - reikejo tai ir daryti.
Jei paklausei apie sukibima - gavai atsakymus apie sukibima. Stabdziai bei 
pakaba tiesiogiai koreliuoja su sukibimu, jeigu ka ;)

"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:glhink$soo$1@trimpas.omnitel.net...
> Kur tu cia matai "atmazkes"? Ir siaip taves paklausiu, ar tu matai nors 
> viena normalu atsakyma apie FWD ir galinguma, kaip buvo parasyta temoje?
>
> Sitame foruma sulaukiau realiai vieno normalaus komentaro is Velnias, 
> kuris patare to nedaryti.
>
> Taciau galiu pagirti kita foruma, kur zmogus su 400aj ir 500nm ant fwd 
> detaliau papasakojo, kaip jam sekasi su traction.
>
> Taigi i savo klausima atsakyma gavau, bet ne autose.
>
> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message 
> news:glhde6$n9f$1@trimpas.omnitel.net...
>> Geriau jokiu atmazkiu, nei tokios :)
>> Nenorek, kad tavo idejas visi priimtu entuziastingai. To niekad nebus :)
>> O del stabdziu - cia labiau is asmenines patirties. Nenori, nekreipi i 
>> komentus demesio ir tiek :)
>>
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:glhbkd$lgb$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ar as kur klausiu kaip "sukelti kw"? Mano klausimas buvo apie FWD ir 
>>> dideli galinguma, taciau tema nukrypo i pievas, nuo stabdziu iki 
>>> bilenko. O kada as pasakojau ka su juo atpisau? Kazkaip nepamenu buvo 
>>> bendri matavimaisi su 3xxcoupe ir su nerijum, vienu atveju buvo video, 
>>> kuri ne pats idejau, o kitu atveju buvo maza diskusija.
>>>
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:glh5nj$gm2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tautvydai, lievai pyzdavoji ir ne vietoj. Ash nedarau ish to 318 jokios 
>>>> saviraishkos, neklausineju tautos kaip sukelt jo kilowatus ir 
>>>> nepasakoju kaip ka su juo atpisau. Tiesiog vazhiuoju, va tuoj 10kkm 
>>>> bus. Kai bus kiti poreikiai - bus kitas BMW, prizhadu.
>>>>
>>>> -- 
>>>> Dainius
>>>>
>>>>
>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:glh56v$g9h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>o koks tolkas is bmw jei jis 318? :)
>>>>>
>>>>> Atsijungia ESP, ilga istorija, bet atsijungia.
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:glg101$st6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> tai su kolega tarkites! :)
>>>>>>
>>>>>> nu bet rimtai, koks tolkas ish 340Ag  mashinoj, kurioj net ESP
>>>>>> neatsijungia?
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> Dainius
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:glg09d$sb4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Siaip, galvoju detis DP ir katalizatoriu arba high flow, arba isvis
>>>>>>> mesti,
>>>>>>> bei induction kita. Tuomet pusti nauja kalibracija. Turetu buti apie
>>>>>>> 320aj
>>>>>>> ir 430nm, jei bus perdaug nm, kalsiu senaja kalibracija, taciau 
>>>>>>> speju aj
>>>>>>> isliks 320 del modu, o nm gris prie ~360.
>>>>>>>
>>>>>>> Na, o mano kolega tai darys viska ant maksimumo :)
>>>>>>>
>>>>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:glfuid$qnq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Jei yra galimybe ja reikia isnaudoti, ar tu kitaip gyvenima 
>>>>>>>>> gyveni?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Matai, as realiai tave suprantu. Isivaizduoju, kodel mastai ir 
>>>>>>>> domiesi
>>>>>>>> tokiais projektais. Pats daznai pamastau, kaip igyvendinti visokius
>>>>>>>> projektus projektelius su 20m senesniu golfu :)
>>>>>>>> Siaip man atrodo, ka tau besakytu zmones - vis tiek bus pas tave 
>>>>>>>> tie
>>>>>>>> 340aj
>>>>>>>> ir 430nm :))
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Kas liecia kit tai butu tikrai neblogiau, bet be brando.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Tada OK. Tiesiog daznai pigiau = prasciau.
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Tai naturalu, kad jie turi rimtesnius stabdzius ir kita pakaba, 
>>>>>>>>> jie juk
>>>>>>>>> lenktyniauja.
>>>>>>>>
>>>>>>>> O tai kompensuoja kai kuriuos fwd trukumus.
>>>>>>>>
>>>>>>>>> O siaip pats matau metaisi, tarp kazkokiu neapibreztu ribu ir t.t. 
>>>>>>>>> Tai
>>>>>>>>> kokia anot taves turetu buti pakaba ant fwd su ~300aj, sverianciu
>>>>>>>>> 1400kg,
>>>>>>>>> beje kokius tu pats stabdziu rekomenduotum, kasdieniniam 
>>>>>>>>> vazinejimui?
>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>
>>>>>>>> Pakaba, matai, toks dalykas, kuris pritaikomas ivairiem poreikiams.
>>>>>>>> Jei ne stock'as - tai KONI, H&R, Bilstein ar pan.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Del stabdziu manau, kad daugiau uz mane zinai.
>>>>>>>> O kasdieniniam vazinejimui rekomenduoju STOCK'inius :))
>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:glft3n$pit$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> 430nm kuro daug nereikia, o va 340aj kura megsta, taciau manau, 
>>>>>>>>>>> pats
>>>>>>>>>>> supranti, kad juos labai retai naudosi :)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> O tai kam daryti? Tiesiog pazaisti ar pan.? Cia rimtai klausiu.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Investuoti jei pirkti is uzsienio gatava ismetimo kit tai butu
>>>>>>>>>>> ~4000lt.
>>>>>>>>>>> Induction kit speju koki 500lt. Taciau pats manau suprant, kad 
>>>>>>>>>>> galima
>>>>>>>>>>> pasidaryti 3x pigiau.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Bet ar padarius 3x pigiau, rezultatas dziugins tiek pat?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Na, o kur yra fwd riba? Ziede lakstantys vw/seat turi mano 
>>>>>>>>>>> minetus
>>>>>>>>>>> skaicius, tai jei tai butu nenaudinga gal nepustu iki tiek? 
>>>>>>>>>>> Beje,
>>>>>>>>>>> deklaruoja vaziuodami, kad ten yra 325 aj :))) Nors realiai 
>>>>>>>>>>> pucia
>>>>>>>>>>> apie
>>>>>>>>>>> 335-345aj.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Bet jie turi ir kita atitinkama paruosima? Pakaba, stabdziai...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> O siaip su mano esamu dabartiniu galingumu sausu asfaltu nesuka 
>>>>>>>>>>> ratu.
>>>>>>>>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:glfqg2$nav$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Sanaudos tos pacios vazinejant kasdieniniu rezimu. Matosi, kad 
>>>>>>>>>>>>> nesi
>>>>>>>>>>>>> nieko zaides su masinom ;)
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Zaides - labai plati savoka. Ta prasme, kuria tu naudoji - 
>>>>>>>>>>>> zaides
>>>>>>>>>>>> nesu, nes niekad neturejau turbo. Ta pasakojima, kad pazaidus,
>>>>>>>>>>>> sanaudos net sumazeja, zinoma, girdejau.
>>>>>>>>>>>> Betgi tokie upgrade'ai nedaromi vazinejimui kasdieniu rezimu. O 
>>>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>>>> isgautum 340aj ir 430nm kuro tikrai reikia nemazai.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> O investuoti juk parasiau kiek reikia, ismetimas + induction 
>>>>>>>>>>>>> kit.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Kiek tai kainuoja?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Taciau man kelia abejoniu kaip fwd susitvarkys su tokiu 
>>>>>>>>>>>>> galingumu.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Kaip dabar susitvarko, taip susitvarkys ir po upgrade'o. T.y. 
>>>>>>>>>>>> jau
>>>>>>>>>>>> dabar tavo charakteristikos "per geros" fwd.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:glfjva$hv6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Kiek reik investuoti? Ir ar +30aj ir 70nm to verti? Beje, 
>>>>>>>>>>>>>> kokios
>>>>>>>>>>>>>> benzo sanaudos zadamos su tokiom charakteristikom?
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:gleisk$l6v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> Tai isejo nauja kalibracija is VW UK racing, man nemokamai.
>>>>>>>>>>>>>>> Garantuoja, kad DSG laikys, tik reikia ismetimo kito ir 
>>>>>>>>>>>>>>> induction
>>>>>>>>>>>>>>> kit. Tai svarstau.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>> news:glder3$54r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> kiek tu ta vargsha golfa gali prievartaut? :)
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>>> news:gld9op$10u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>> Kaip manote, kaip jaustusi fwd su ~340aj ir ~430nm? 
>>>>>>>>>>>>>>>>> Kazkaip
>>>>>>>>>>>>>>>>> bijau, kad dar
>>>>>>>>>>>>>>>>> ties 140 ratai turetu problemu su sukibimu.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> Dabar vazineju su ~310 ir ~360.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>>
>>
>