Tema: Re: M54 vanosai ir seip astma
Autorius: 911
Data: 2014-11-18 13:43:23
neatsimenu kokie ten buvo ir tais laikais bmwu varikliu pagal koda neatrinkdavau
budavo kompakatai 318ti.
leke su standartiniais varikliais, net kompus pries gonkes traukdavo burtu keliu, kad nebutu 'cipavimu' nes nelabai turejo kuo patikrint kitaip.

ka norejau pasakyt kad tas M43 ejo gal 15metu, ir nuvaziavo begalybes km, tikrai nera ten ypatingai blogas tas motoras ypac kai jam jau 100metu ;)
Ir kist visur ta tavo dapista pavyzdy su milionu km, debilizmas.

"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:m4et8q$k4t$1@trimpas.omnitel.net...
> rimtai sporte kažką užpisą +-50rpm plaukiojantis idle? O stovint prie 
> šviesoforo gali netyčia ir užpist. dar jaučiu ir ne TU tie sportYnEJ
> 
> On 18/11/2014 01:10, 911 wrote:
>> nu tai eksperte, dapista nusipirkai gi...
>> taigi milionai pavyzdziu kaip vaziuoja tie M43 net sporte.. jauciu net ten palei 2000uosius compactu taure su sitais leke kelis metus ir nieks nesiskunde.. ir dar tu lekusiu iskasenu siandienai eitu surast ;)
>> nahui kaltint varikli kuris atgyvenes jau 3x savo resursa, kai perki automobili pagal grozi ir pagal bobos paliepima?
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:m4dsuq$bgi$1@trimpas.omnitel.net...
>>> jo, bypas'as. ant alkūnės susivyniojusių ketvirto kaušo indėklų fone
>>> vaizdas nei šioks nei toks. Temperatūrą M43 irgi užmetinėja.
>>>
>>> Dėl tos pusės sekundės lemputės...kažkaip gal px vis tik?
>>>
>>> On 2014.11.18 00:17, Invertuota panda wrote:
>>>> On Mon, 17 Nov 2014 23:57:14 +0200, Dainiushas wrote:
>>>>
>>>>> nereik vanosų
>>>>>
>>>>> http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?
>>>> model=AL31&mospid=47631&btnr=11_1568&hg=11&fg=30
>>>>> Nr. 5 medinės buvo.
>>>>
>>>> O ten kas? Filtro bypass voztuvas? Turbut ta pati gumos rushis :)
>>>>
>>>> Tas tipelis is beysan systems buvo laboratorijoje istyres vanosu guma ir
>>>> pareiske, kad ji netinkama tom temperaturom ir aplinkai kur naudojama.
>>>>
>>>> O kadangi M54 dar papildomai turi fancy temperaturos managementa (M52 jo
>>>> dar nebuvo), tai neapkrautas nevengia uzmest +10 laipsniu kad tipo
>>>> stumokliai lengviau vaiksciotu etc. Gumom matyt nuo to dar shudiniau. Tai
>>>> gal paaiskintu, kodel anais laikais vanosam pasirinko ta gumos rusi, o
>>>> veliau tiesiog pamirso/patingejo/etc upgreidint.
>>>>
>>>> Maniskeje tai speju arba pavargo tepalo slegio daviklis arba non-return
>>>> valvas. Bo uzvedus tepalo lempele uzgesta ne iskart o kazkur po puses
>>>> sekundes. Kas man rodos juntamai ilgiau nei normaliai. Pirmu atveju px,
>>>> lengvai keiciasi. Antru atveju tas brudas gi galvoje, o galvos nuiminet
>>>> kazkaip nesiruoshiu :) Bet gerai irgi nera, nes nesveika varikliui.
>>>>
>>>
>>
>