Tema: Re: M54 vanosai ir seip astma
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-11-18 00:08:59
mechaninė. Bet reguliatorius tai tokios jautrios konstrukcijos, dvi
prasikeičiančios plokštelės.

Dėl oro visko gali, juola kas pas mane po remontų huinios pamažėjo.
Tiesa, purkštukų gumelių nekeičiau, nebuvo pirkt reikėjo ilgai laukt.

beje, sprėjum bandžiau purškaliot net į specialiai padarytą skylę,
kažkaip vangiai  reagavo :).