Tema: Re: M54 vanosai ir seip astma
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2014-11-17 10:30:04
Nu ir pas mane tas pats variklis ir panasios bedos. Tiesa vienas VANOS
daviklis buvo numires, bet nepadejo pakeitimas. Pakeistos gumeles, bet
nepadejo. Tada krastoj vos ne vos ikalbejau, kad sustatytu fazes kaip
priklauso, tai pagaliau pagerejo (vokietis is kurio pirkau minejo, kad
voztuvus lyg tvarke, tai lindo vadinas...).
Tai daba pakenciama, bet vistiek noretusi daugiau traukos. Ir buna dienu
kai traukia geriau.