jo, bypas'as. ant alkūnės susivyniojusių ketvirto kaušo indėklų fone vaizdas nei šioks nei toks. Temperatūrą M43 irgi užmetinėja. Dėl tos pusės sekundės lemputės...kažkaip gal px vis tik? On 2014.11.18 00:17, Invertuota panda wrote: > On Mon, 17 Nov 2014 23:57:14 +0200, Dainiushas wrote: > >> nereik vanosų >> >> http://www.realoem.com/bmw/showparts.do? > model=AL31&mospid=47631&btnr=11_1568&hg=11&fg=30 >> Nr. 5 medinės buvo. > > O ten kas? Filtro bypass voztuvas? Turbut ta pati gumos rushis :) > > Tas tipelis is beysan systems buvo laboratorijoje istyres vanosu guma ir > pareiske, kad ji netinkama tom temperaturom ir aplinkai kur naudojama. > > O kadangi M54 dar papildomai turi fancy temperaturos managementa (M52 jo > dar nebuvo), tai neapkrautas nevengia uzmest +10 laipsniu kad tipo > stumokliai lengviau vaiksciotu etc. Gumom matyt nuo to dar shudiniau. Tai > gal paaiskintu, kodel anais laikais vanosam pasirinko ta gumos rusi, o > veliau tiesiog pamirso/patingejo/etc upgreidint. > > Maniskeje tai speju arba pavargo tepalo slegio daviklis arba non-return > valvas. Bo uzvedus tepalo lempele uzgesta ne iskart o kazkur po puses > sekundes. Kas man rodos juntamai ilgiau nei normaliai. Pirmu atveju px, > lengvai keiciasi. Antru atveju tas brudas gi galvoje, o galvos nuiminet > kazkaip nesiruoshiu :) Bet gerai irgi nera, nes nesveika varikliui. >