Kazka panasaus ir pas save pastebejau. DISA nauja, zvakes naujos kazkokios premium, tai sitie dalykai, turbut, ne prie ko. Tepalas irgi 5w30. Subjektyviai, VANOS gumu keitimas kazkiek lyg gal ir padejo. VANOS klaida pries gumu keitima yra buvus kazkokia, bet sporadic ir labai nedazna. Kitokiu klaidu ner. Dar tik yra toks bugas, kad ant laisvu siek tiek apsukos pasvyruoja. Labai minimaliai, aisku. Siaip nzn, vistiek yra toks jausmas, kad nuo zemu ta trauka galetu but ir geresne. Kita vertus, neatmesciau ir pripratimo galimybes, nes tik nusipirkus, tai lyg ir valino. "Invertuota panda" wrote in message news:m47rm5$m8h$1@trimpas.omnitel.net... Dafai padarom konsiliuma :) Yra kam teke susidurt, kad M54 kartkartem ant zemu apsuku butu perdetai "astmatiskas"? Ta prasme jei palengva pajudet is vietos, tai toks jausmas, kad dirba ne visais cilindrais ar pernelyg liesu misiniu. Visai nera sukimo momento. Tuo pat metu girdisi kaip barska dvimasis smagratis (cia jau pasekme). Jei palengva spaust gaza, tai pirma "paspringsta" o tada jau kapoja. Truputi daugiau gazo - viskas okei. Fenomenas beje nera pastovus, pasitaiko dazniausiai kai siltas variklis. Bet stebimas jau 8 metus, t.y. kol turiu sita masina. Klaidu beje nera. Kas kaltas? Oro mases matuokle? Kur nors siurbia pasalini ora? Pernelyg skystas 5W30 tepalas neleidzia normaliai dirbt vanosam? Stringa uzsikoksavusi gazo sklende? Pavarge liambda zondai veluoja? Vanosu gumeles pries pora metu pakeistos, buvo kietos kaip akmuo. Situacija nesu tikras kad pagerejo, t.y. astmos priepoliai neprapuole. Vanosu davikliai pries pora metu pakeisti naujais, niekas labai nepasikeite. DISA sprendziant is visko tvarkoj (buvau cia kazkada nusiemes). Levos zvakes? Zvakes pries keleta metu pakeite naujom kai tvarke paspringima alsuoklio kondensatu. Tikiuosi kokiu levu nesudejo. Buvau cia pries pora menesiu issisukes paziuret - viskas svaru, sachtos tepalo nepribege, zvakiu spalva nei bloga nei gera. Kur nors varikliaus skyriuje nupuves zhgutas? Bet tada turetu buti bent kokiu nors klaidu? Arba situacija pabloget su laiku? Liambdos visada be problemu praeina pro TUV, svyravimo amplitude normos ribose, visi CO irgi zjbs. Rida jei kam idomu kazkas 127tkm, 2000.09 gamybos, M54B22. Ai, tiesa, kol masina dar buvo garantine buvau pas dyleri, kazkas 2006 metais. Tai pasake kad nieko nerado, viskas zjbs. Priflashino ECU paskutinem softo versijom ir paleido. -- kthxbai.