sakau - kartais taip būna su M43. Be jokių VANOS'ų On 17/11/2014 21:25, Invertuota panda wrote: > On Mon, 17 Nov 2014 10:30:03 +0200, Paulius Zaleckas wrote: > >> Nu ir pas mane tas pats variklis ir panasios bedos. Tiesa vienas VANOS >> daviklis buvo numires, bet nepadejo pakeitimas. Pakeistos gumeles, bet >> nepadejo. Tada krastoj vos ne vos ikalbejau, kad sustatytu fazes kaip >> priklauso, tai pagaliau pagerejo (vokietis is kurio pirkau minejo, kad >> voztuvus lyg tvarke, tai lindo vadinas...). >> Tai daba pakenciama, bet vistiek noretusi daugiau traukos. Ir buna dienu >> kai traukia geriau. > > Jo, besitempanti grandine arba seip ne vietoje sustatytos fazes zinoma > butu variantas. > > Bet sioje vietoje kiek "neduoda ramybes" kiek kita mintis: kiek zinau ten > yra 3 davikliai: ant alkuninio ir ant abieju veleneliu. > > T.y. ECU tixliai zino kur ten tie veleneliai gyvena, ir jei grandine > nesitalzho kaip botagas, tai turetu be problemu kompensuot kiek lengvai > nuplaukusias fazes. O jei ne, tada isvemt klaida, tipo P0011, P0014 ar > panasias. > > ECU juk siaip ar taip privalo pastoviai "adaptuotis", nes VANOS valdo > hidraulinis slegis kuri savo ruoztu reguliuoja PWM voztuvas. T.y. ji is > principo nera "stabili". > > Ai, dar, cia pries keleta dienu kaip tik panasu finta ir turejau, del to > tiesa pasakius ir pradejau tryda. > > Tipo uzsivedu salta, neskubiai isreplioju link sviesoforo. Kazko lyg > variklis ne ant visu cilindru dirba, ant laisvu nori gest, purtosi, > apsuku nerenka. Biski 100 metru pavaziavau, reikalai nepasitaise. > Sustojau, uzgesinau, vel uzsivedziau - viskas chiki, t.y. "kaip visada". > O ECU nusedo minetos klaidos P0011 + P0014. Istrinsiu manau nebeatsiras. > Kame reples - xzn, man panasu i vemalus ECU smegenuose. >