Tema: Re: M54 vanosai ir seip astma
Autorius: Igaliotinis
Data: 2014-11-18 02:41:16
*kitokie

"Igaliotinis" <i_nospam@spam.cllp> wrote in message 
news:m4e4ae$cr1$1@trimpas.omnitel.net...
> m43 tai toks pat gaidelis kaip ir m54 :) sportui reikalvimai kitokiai nei 
> civilkei :P
>
> "911" <911@gmail.com> wrote in message 
> news:m4dv94$c0i$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu tai eksperte, dapista nusipirkai gi...
>> taigi milionai pavyzdziu kaip vaziuoja tie M43 net sporte.. jauciu net 
>> ten palei 2000uosius compactu taure su sitais leke kelis metus ir nieks 
>> nesiskunde.. ir dar tu lekusiu iskasenu siandienai eitu surast ;)
>> nahui kaltint varikli kuris atgyvenes jau 3x savo resursa, kai perki 
>> automobili pagal grozi ir pagal bobos paliepima?
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message 
>> news:m4dsuq$bgi$1@trimpas.omnitel.net...
>>> jo, bypas'as. ant alkūnės susivyniojusių ketvirto kaušo indėklų fone
>>> vaizdas nei šioks nei toks. Temperatūrą M43 irgi užmetinėja.
>>>
>>> Dėl tos pusės sekundės lemputės...kažkaip gal px vis tik?
>>>
>>> On 2014.11.18 00:17, Invertuota panda wrote:
>>>> On Mon, 17 Nov 2014 23:57:14 +0200, Dainiushas wrote:
>>>>
>>>>> nereik vanosų
>>>>>
>>>>> http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?
>>>> model=AL31&mospid=47631&btnr=11_1568&hg=11&fg=30
>>>>> Nr. 5 medinės buvo.
>>>>
>>>> O ten kas? Filtro bypass voztuvas? Turbut ta pati gumos rushis :)
>>>>
>>>> Tas tipelis is beysan systems buvo laboratorijoje istyres vanosu guma 
>>>> ir
>>>> pareiske, kad ji netinkama tom temperaturom ir aplinkai kur naudojama.
>>>>
>>>> O kadangi M54 dar papildomai turi fancy temperaturos managementa (M52 
>>>> jo
>>>> dar nebuvo), tai neapkrautas nevengia uzmest +10 laipsniu kad tipo
>>>> stumokliai lengviau vaiksciotu etc. Gumom matyt nuo to dar shudiniau. 
>>>> Tai
>>>> gal paaiskintu, kodel anais laikais vanosam pasirinko ta gumos rusi, o
>>>> veliau tiesiog pamirso/patingejo/etc upgreidint.
>>>>
>>>> Maniskeje tai speju arba pavargo tepalo slegio daviklis arba non-return
>>>> valvas. Bo uzvedus tepalo lempele uzgesta ne iskart o kazkur po puses
>>>> sekundes. Kas man rodos juntamai ilgiau nei normaliai. Pirmu atveju px,
>>>> lengvai keiciasi. Antru atveju tas brudas gi galvoje, o galvos nuiminet
>>>> kazkaip nesiruoshiu :) Bet gerai irgi nera, nes nesveika varikliui.
>>>>
>>>