On Mon, 17 Nov 2014 10:30:03 +0200, Paulius Zaleckas wrote: > Nu ir pas mane tas pats variklis ir panasios bedos. Tiesa vienas VANOS > daviklis buvo numires, bet nepadejo pakeitimas. Pakeistos gumeles, bet > nepadejo. Tada krastoj vos ne vos ikalbejau, kad sustatytu fazes kaip > priklauso, tai pagaliau pagerejo (vokietis is kurio pirkau minejo, kad > voztuvus lyg tvarke, tai lindo vadinas...). > Tai daba pakenciama, bet vistiek noretusi daugiau traukos. Ir buna dienu > kai traukia geriau. Jo, besitempanti grandine arba seip ne vietoje sustatytos fazes zinoma butu variantas. Bet sioje vietoje kiek "neduoda ramybes" kiek kita mintis: kiek zinau ten yra 3 davikliai: ant alkuninio ir ant abieju veleneliu. T.y. ECU tixliai zino kur ten tie veleneliai gyvena, ir jei grandine nesitalzho kaip botagas, tai turetu be problemu kompensuot kiek lengvai nuplaukusias fazes. O jei ne, tada isvemt klaida, tipo P0011, P0014 ar panasias. ECU juk siaip ar taip privalo pastoviai "adaptuotis", nes VANOS valdo hidraulinis slegis kuri savo ruoztu reguliuoja PWM voztuvas. T.y. ji is principo nera "stabili". Ai, dar, cia pries keleta dienu kaip tik panasu finta ir turejau, del to tiesa pasakius ir pradejau tryda. Tipo uzsivedu salta, neskubiai isreplioju link sviesoforo. Kazko lyg variklis ne ant visu cilindru dirba, ant laisvu nori gest, purtosi, apsuku nerenka. Biski 100 metru pavaziavau, reikalai nepasitaise. Sustojau, uzgesinau, vel uzsivedziau - viskas chiki, t.y. "kaip visada". O ECU nusedo minetos klaidos P0011 + P0014. Istrinsiu manau nebeatsiras. Kame reples - xzn, man panasu i vemalus ECU smegenuose. -- kthxbai.