Tema: Re: M54 vanosai ir seip astma
Autorius: dpi
Data: 2014-11-16 22:27:45
Pas mane M52TUB28. VANOSo gumeles matyt nusibaigusios: per salcius kol
saltas, kas puse minutes subanguoja apsukos, o prie mazu apsuku (pvz 4
pavara 60-70kmh), uzmynus gazo atrodo lyg mazesne galia nei pries kelis
metus ir tokia mazyte vibracija atsiradus. Atjungus VANOS solenioda, per
salcius apsuku susvyravimas dingsta. Bet nepasakyciau kad akivaizdziai
truktu galios, ar dustu variklis, nei vaziuojant is vienos nei kaip kitaip.
Tai manau, kad ne VANOS, jeigu akivaizdziai blogai dirba "palengva
pajudant".