nereik vanosų http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=11_1568&hg=11&fg=30 Nr. 5 medinės buvo. On 2014.11.17 23:51, Invertuota panda wrote: > On Mon, 17 Nov 2014 23:29:31 +0200, Igaliotinis wrote: > > >>> Tikrai? Bnv kazka neverciami zadejo? Tada tikrai pydarai, pamanyk tik >>> tokiais pazadais taskytis :) Na, vanoso gumu jie kaip zinia netaise ir >>> toliau dejo netinkamos rusies. Matyt tingejo reworkinti. >> >> buvo paviesinti susirasinejimai. jankiai ten labai uzsieme buvo. > > Matomai jankiai nepavare, nes recallo kaip zinia nebuvo. O gumos dziuvo > iki pat M54 serijos pabaigos, turbut ir sekanciuose taip pat. Maniskes va > irgi buvo plokscios ir kietos. > >>> Tu geriau papasakok, ar netyciom neturi kur besivoliojancio ardomo >>> variklio skyriaus laidyno? Ar seip stekeriu tinkamu pamaut ant VANOS >>> davikliu? Konkreciai jei ka galiu pasiziuret kokie tixliai. >> >> turbut rasciau kazko > > Jei kada link kaliadu buciau ant kowno, pamainytum y ka nors? > >>> As kazkaip kaip alternatyva inpos live data svarstau apie "zhuliko" >>> gamyba, t.y. isiterpt tarp ECU ir davikliu beigi viska nusivest i >>> laptopa ir pasirasyt nedideli loginimo softuka. Tada galima bus >>> pasibraizyt kreives ir pasiziuret kas ten su tu veleneliu pozicijom >>> darosi priklausomai nuo apsuku. Galima bus VANOS arba nurasyt kaip >>> nekalta arba issiaiskint beda. >> >> prirasyta bent pora yra. vistiek STD reikes, turesi but vagis. > > STD? Nezinau kas tas yr. > As manau ukiskai: su minetais stekeriais pasidaryt "T" tipo atsakas (kad > nepjaustyt ir nebadyt laidu), tada jau tuos tris laidelius galima > semplinti. Paciu primityviausiu atveju kad ir i laptopa per LPT porta, > ten vaiku zaidimas. Na tipo kazka tokio: > http://www.codeproject.com/Articles/75279/Channel-Logic-Analyzer > > O tada jau galima sau analizuotis iki pazaliavimo. >