Tema: Re: tds
Autorius: YZF
Data: 2009-05-28 15:25:09
ar tikrai vienodi?

siaip butu keista nes apsuku diapazonas pas benza visai kitoks negu pas 
dizeli tai ir skirtumai tarp begiu turi buti kiti t.y. pvz apsuku kritimas 
perjungus i aukstesni begi pas benza turetu buti kitoks negu pas dizeli. 
Ypac dar ir del to jog sukimo momento kreives visai kitokios.




"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:gvluk8$b6$1@trimpas.omnitel.net...
> tai juk pas bmw jie vienodi ten
> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
> news:gvltbj$tjr$1@trimpas.omnitel.net...
>> jei tu nzn pavaru perdavimu, tai ir necypsek.
>>
>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>> news:gvlt33$t2v$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>> negana to, tu nezinai dantraciu dezes parametru ir negali lyginti vien 
>>> pagal difa! cia yra visiskai neteisingi skaiciavimai
>>>
>>>
>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>> news:gvlso1$sco$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> imi 2000 330i ir 2003 330d? :)
>>>> jei butu 330i 6begiu, jo galinis difas gali buti 3.07.
>>>> koks e46 330d turi 500nm?
>>>> 2.47*410=1012
>>>> 3.07*300=921
>>>> arba
>>>> 2.93*300=879
>>>> Ir kas vyks toliau spaudziant gaza?
>>>> dyzelisu tau pustels dar poda sekundziu iki <4k rpm, ir jau eisi 6begio 
>>>> ieskot, o benzas nuvaziuso toliau.
>>>>
>>>> Plius, juk skirtingi greiciai bus prie tokiu rpm ir pavaros.
>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gvlrgk$q37$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> gali paskaiciuoti galinguma, ta kur jus cia vis kalbate, bet taip 
>>>>> tusciai be skaiciu:)
>>>>>
>>>>> Imame 5 pavara (1) ir 3000rpm kaip konstantas, kad paprasciau 
>>>>> skaiciuoti butu.
>>>>>
>>>>> Dyzelis 330d i asfalta: 500nm*2.47 = 1235 i asfalta
>>>>> Benzinas 330 : 280*2.93= 820 i asfalta
>>>>>
>>>>>
>>>>> Pataisykite, jei kitaip reiktu skaiciuoti.
>>>>>
>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>> news:gvlofp$kgc$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> ir kas is to?
>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:gvlob2$k68$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Na va paziurejau ir as. 2.47 ant 6 begiu pavaros.
>>>>>>>
>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:gvlgeb$5ln$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> ant 2000m 330d  5 begiu mechaninio 2.28.
>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:gvlfuc$4n4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> 330d final drive bus apie 2.74 kazkas
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:gvlf60$39j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> blet ka tu rukai ka? Ir prie ko ce ta linka numetei, kur cia 
>>>>>>>>>> 330d? nejaugi gaila pinigu ant brangesniu narkotiku?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:gvleel$1s8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> 330i vs 330d
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Na tai final drive skiriasi su salyga, kad vienas max galinguma 
>>>>>>>>>>> pasiekia prie 4000rpm, o kitas prie 6200rpm. 
>>>>>>>>>>> http://bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Paaiskink, ka as cia netaip suprantu?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:gvkc0r$6av$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> blet, negaliu net miegot kai tokias nesamones rashai
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:gvkadu$52p$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Arnas tai suda ten aiskino. Jis skaiciavo nm prie 4000 rpm ir 
>>>>>>>>>>>>> 6000rpm. Tai aj didesni gautum prie 6000rpm.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Perdavimas ne tas pat. Bet ir galingumas prie kitu apsuku. 
>>>>>>>>>>>>> Taigi belieka ji "islyginti". Taigi realiai jei turi ta pati 
>>>>>>>>>>>>> svori, ta pacia masina ir tuos pacius Aj. Tai nm tu ant 
>>>>>>>>>>>>> dyzelio turesi daugiau ir jis geriau vaziuos. Na praktika 
>>>>>>>>>>>>> tokia ir realybe.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Dar karta sakau. 330ci vs 330cd 230aj vs 245aj dyzelis 
>>>>>>>>>>>>> +~100kg, benzinas rukys. O mieste diapazone 30-60 dyzelis 
>>>>>>>>>>>>> antra pavara sau spaudines, o pats, kad spetum metis tarp 
>>>>>>>>>>>>> pirmos ir antros ir tampysies kaip bilenkas..
>>>>>>>>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>> news:gvk9ec$445$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Tuti, jau kelinta karta tave mokina, mokina ir niekaip 
>>>>>>>>>>>>>> neismoksti :) PAs tave auto alkunis velenas, ir ratai prie jo 
>>>>>>>>>>>>>> prisukti? nei pavaru dezes, nei reduktoriaus, nieko neturi?
>>>>>>>>>>>>>> o tai perdavimas tas pats tiek pas dyzeli ir pas benza?
>>>>>>>>>>>>>> Va ka tau isaiskinti nori..ne tau vienam.Ir Arnas su 
>>>>>>>>>>>>>> skaiciais aiskino, ir dainiushas...bet yra, kam vis tiek 
>>>>>>>>>>>>>> nedasunta. Dislekcija jums?
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>> news:gvk8tr$3ie$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> Ar as sakiau, kad valyt geriau. As tik norejau pasakyti, kad 
>>>>>>>>>>>>>>> miesto salygomis geriau :) I kalna kilti, aplenkti, ir t.t.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> O tu man paaiskink, kodel pas gti daugiau i ratus nei pas 
>>>>>>>>>>>>>>> tdi? Cia tu prie 4000 rpm jei ziuresi, tai pas dyzeli bus 
>>>>>>>>>>>>>>> daugiau...
>>>>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>> news:gvk8me$3ad$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> nu blet......svyra rankos.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas 
>>>>>>>>>>>>>>>> GTI turbut ju bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali 
>>>>>>>>>>>>>>>> galvot, kad dyzelis valit geriau. Sekmes.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>>> news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>> Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, 
>>>>>>>>>>>>>>>>> jog benzas vienodai ar neprasciau miesto salygomis...
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu 
>>>>>>>>>>>>>>>>> skirtingais automobiliais? :)
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok 
>>>>>>>>>>>>>>>>> nustebsi. Bet tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily 
>>>>>>>>>>>>>>>>> drive tikrai rinksciausi ji. Mirtis pradzioje 
>>>>>>>>>>>>>>>>> standartiskai ~1800rpm. Bet poto prasideda zveris. O pas 
>>>>>>>>>>>>>>>>> benza tai vangumas taip iki 2500-3000rpm. O veliau 
>>>>>>>>>>>>>>>>> kilimas, ir poto jauciasi kritimas galios. Pas dyzeli 
>>>>>>>>>>>>>>>>> viskas fluent ir flat. Velgi cia mano ispudziai, daugumai 
>>>>>>>>>>>>>>>>> cia is jusu kitaip gali atrodyti.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei 
>>>>>>>>>>>>>>>>> lipi i kalna ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi 
>>>>>>>>>>>>>>>>> guolis irgi ten sedetu penkta pavara. Tik skirtumas tas, 
>>>>>>>>>>>>>>>>> kad pas ji uzmynus tapke butu 400nm, o pas gti sakykime 
>>>>>>>>>>>>>>>>> mano standarta 300nm. Nors peak power pas dyzeli 170aj, o 
>>>>>>>>>>>>>>>>> pas benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau liptum su 
>>>>>>>>>>>>>>>>> tdi. Apsukos skirtusi pas dyzeli maziau ju butu.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>>>> news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>>> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> benzina vs dyzeli benzas ta pachia pavara tuo pachiu 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> greichiu vazhiuos didesnemis apsukomis? Ir ko tokiu 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> atveju verta tavo patirtis su tu pachiu automobiliu, ta 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> pachia transmisija tik skirtingais NM?
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>