"Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:gvj5j5$g80$1@trimpas.omnitel.net... > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:gvj51s$f9p$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kas ble nesamone? Uzhdavinys tau : yra 2 auto pas viena redlainas >>> 4000rpm pas kita 6500rpm. abu pirmu begiu redlainina ties tarkim 50kmph. >>> Torko kreiviu forma tarkim 1:1. Pas auto turinchia 4000rpm redlaina yra >>> 400Niutonu. KLAUSIMAS : kiek niutonu turi tureti 6500rpm redlaina >>> turintis auto kad vazhiuotu lygiai taip pat kaip turintis 4000rpm ir >>> 400Nm? >> >> Nu, atsakyk. Kiek turi tas benzas nm tureti. > > nesugebi atsakyt? shalme ventiliacija uzhsikishus? ne ne, tai tu davai atsakyk. ziurim. > >>>> Kiek ilgesni, kiek isvysto ir kiek maziau valina? 2.5 daugiau nm bet >>>> 1.5 >>> >>> nepyk bet tu idiotas. 2.5x? 410Nm/2.5 = 164Nm cia grubiai tariant 1.6 >>> atmosferikas. Tu lygini 3.0 common railiny dyzely su 1.6 atmosferiku. Tu >>> debilas. visishkas. >>> >> >> Parodyk kuris 1.6 atmosferikas turi 164Nm prie 2500rpm. Dauzta galva. > > kur pas tave rpm buvo pamineti? :D > gal zodziuose "miesto rezimas, 40-90" ir kontraklausime "ar tu mieste pastoviai ant redlaino smaugi" (normalus zmones vazineja diapazone 2k-3.5k rpm ir norint lenkti, veiksmas prasideda nuo to diapazono o ne nuo 5k). >>>> Antras ir esminis dalykas, prie ko cia redlainas? Tu mieste vazineji >>>> ant redlaino? Ne. Tu vazineji 2k-4k rpm diapazone. Sitame diapazone >>>> dyzelis tiesiog atpisa benza. Taskas. >>> >>> 4k dyzeliui yra redlainas. Tai tu vazhineji redlainais. Kodel ash >>> negaliu pasukt irgi iki redlaino t.y. 6500? >>> >> >> Ta prasme pakartotinas sakymas kad vaziuoja ne_redlainu ir ne max apsukom >> o miesto rezimu 40-90 tau vistiek skamba kaip "kodel as negaliu pasukti >> iki redlaino irgi" ?? > > visu pirma pats pasakei kad 2k-4k rpm dyzelis atpisa benza, reishkia > dyzeli suki iki redlaino,t.y. spaudi viska ish jo kas ymanoma. Tai man > daba sustot shale su benzu ir nespaust gazo kad redlainais einantis ir > duminantis dyzelis mane atpistu ir pripazhint kad joo dyzelis atpisa benza > :D 2k-4k benzo atveju, pas dizeli tas diapazonas vadinasi 1.7k - 3.5k ir dizelis sukasi iki 4500rpm o naujausi ir iki 5krpm. Todel grubiai kalba eina apie "pirmaja diapazono puse" nes taip tiesiogiai negali lyginti apsuku 1:1. Benza turi smaugti kad jis vaziuotu, o dizelio nereikia. nori ash > tau pasufleruosiu? Ne, nereikia nes as visa sita reikala pats zinau. Ne del niutonu dyzeliai geriau vazhiuoja ant zhemu. O del > geros torko kreives. torque = sukimo momentas. anglu k. zodynas. Gera kreive, auksta kreive, didelis sukimo momentas jau prie zemu apsuku - vienas ir tas pats. T.y. "del sukimo momento" Kuria sukuria ne kuro tipas o turbochargeris (ar pora > ju). Nu. Sita mes jau spejom uzmirsti dar tada kai tu apie tai nieko nezinojai. >Turbochargeriai taip pat easy dedasi ir ant benzininiu motoru ir taip pat >nuo 1700rpm buna flat torkas iki galo. pasidomek bmw 3.0i biturbo. > Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas suspaudimo laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne trauka butu nuo zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie keltuvai ir krautuvai be turbinos bet dizeliniai o ne benzininiai).