Sapalioti pradejai pats. Tiesiog tokia realybe. Marketinga mersas is to dare. Taciau 2 metus dare, bet trecius juk ta pati jau nerasysi :) O va tokie kaip pats ir tiki. "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:gvk8o7$3c2$1@trimpas.omnitel.net... > gerai, jau gana. Po to per daug prisistudijuosi, neatsikratysim cia taves > ir tavo sapaliojimu apie diesotto > > Jaegermeister > > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gvk8bl$2tu$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai va kaip ir sustojo jis 2007 metais. 2 metai tylu ramu, tik siaip kas >> nors mesteli ta pacia info. >> >> O buvo pries gerus metus rase zurnaluose. Kad neveikia jis normalei. >> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >> news:gvk84c$2ma$2@trimpas.omnitel.net... >>> Pasistudijuok apie ta varikli, ten viskas parasyta. Tame tarpe ir apie >>> laisva eiga. Ir apskritai, pasistudijuok, pries ka nors cia rasydamas. >>> >>> Neziurejau, neturejau laiko. >>> >>> >>> >>> >>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:gvk73m$1i8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Idomu kaip toki varikli priversti dirbti laisva eiga. >>>> >>>> O beje gal ziurejai audi ta Vilniuje? >>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>> news:gvk6jc$116$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tu nepakartojamas. >>>>> >>>>> >>>>> Jaegermeister >>>>> >>>>> >>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gvk5th$vvr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai tu dar karta pasidomek apie jos mirima.... >>>>>> >>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>>> news:gvjspt$k1a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Pasidomek apie Mercedes-Benz "Diesotto" technologija, speceliste >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Jaegermeister >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gvjrma$idf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Na tiesmukai aiskinant yra taip. O gilintis i detales nemanau, kad >>>>>>>> verta. Jeigu benzinini detonuotum ir kontroliuotum detonacija, tai >>>>>>>> butu perversmas. >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:gvjqog$h4u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> na, ne taip viskas tiesmuka. PRadedant nuo to, kad kura matuot >>>>>>>>> reiktu kilogramais, o ne litrais. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:gvjqdp$go1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Na aukstas suspaudimo laipsnis del to, kad benzinas ir dyzelis >>>>>>>>>> juk is principo kitaip sprogdinami yra. Vienas detonuojamas, o >>>>>>>>>> kitas kaip tik uzdegamas ir kontroliuojama detonacija... Is to ir >>>>>>>>>> sanaudos ir efektyvumas pas dyzeli geresni. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:gvj9l9$nr3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>o nepagalvojai, kad del kuro sanaudu gal? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas >>>>>>>>>>>> suspaudimo laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne >>>>>>>>>>>> trauka butu nuo zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie >>>>>>>>>>>> keltuvai ir krautuvai be turbinos bet dizeliniai o ne >>>>>>>>>>>> benzininiai). >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >