Tema: Re: tds
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-05-27 23:55:03
Zhiopliuk tu mazhas, to pavadinimo iki sios dienos 20:21 dar nebuvai 
girdejes. O google visi turime, tik randame ten idomesniu dalyku nei tamsta.



Jaegermeister





"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:gvk934$3nc$1@trimpas.omnitel.net...
> Sapalioti pradejai pats. Tiesiog tokia realybe. Marketinga mersas is to 
> dare. Taciau 2 metus dare, bet trecius juk ta pati jau nerasysi :) O va 
> tokie kaip pats ir tiki.
>
> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
> news:gvk8o7$3c2$1@trimpas.omnitel.net...
>> gerai, jau gana. Po to per daug prisistudijuosi, neatsikratysim cia taves 
>> ir tavo sapaliojimu apie diesotto
>>
>> Jaegermeister
>>
>>
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gvk8bl$2tu$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai va kaip ir sustojo jis 2007 metais. 2 metai tylu ramu, tik siaip kas 
>>> nors mesteli ta pacia info.
>>>
>>> O buvo pries gerus metus rase zurnaluose. Kad neveikia jis normalei.
>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>> news:gvk84c$2ma$2@trimpas.omnitel.net...
>>>> Pasistudijuok apie ta varikli, ten viskas parasyta. Tame tarpe ir apie 
>>>> laisva eiga. Ir apskritai, pasistudijuok, pries ka nors cia rasydamas.
>>>>
>>>> Neziurejau, neturejau laiko.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gvk73m$1i8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Idomu kaip toki varikli priversti dirbti laisva eiga.
>>>>>
>>>>> O beje gal ziurejai audi ta Vilniuje?
>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>>>> news:gvk6jc$116$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tu nepakartojamas.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Jaegermeister
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:gvk5th$vvr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tai tu dar karta pasidomek apie jos mirima....
>>>>>>>
>>>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:gvjspt$k1a$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Pasidomek apie Mercedes-Benz "Diesotto" technologija, speceliste
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Jaegermeister
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:gvjrma$idf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Na tiesmukai aiskinant yra taip. O gilintis i detales nemanau, kad 
>>>>>>>>> verta. Jeigu benzinini detonuotum ir kontroliuotum detonacija, tai 
>>>>>>>>> butu perversmas.
>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>> news:gvjqog$h4u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> na, ne taip viskas tiesmuka. PRadedant nuo to, kad kura matuot 
>>>>>>>>>> reiktu kilogramais, o ne litrais.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:gvjqdp$go1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Na aukstas suspaudimo laipsnis del to, kad benzinas ir dyzelis 
>>>>>>>>>>> juk is principo kitaip sprogdinami yra. Vienas detonuojamas, o 
>>>>>>>>>>> kitas kaip tik uzdegamas ir kontroliuojama detonacija... Is to 
>>>>>>>>>>> ir sanaudos ir efektyvumas pas dyzeli geresni.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:gvj9l9$nr3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>o nepagalvojai, kad del kuro sanaudu gal?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas 
>>>>>>>>>>>>> suspaudimo laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne 
>>>>>>>>>>>>> trauka butu nuo zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie 
>>>>>>>>>>>>> keltuvai ir krautuvai be turbinos bet dizeliniai o ne 
>>>>>>>>>>>>> benzininiai).
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>