Ar as sakiau, kad valyt geriau. As tik norejau pasakyti, kad miesto salygomis geriau :) I kalna kilti, aplenkti, ir t.t. O tu man paaiskink, kodel pas gti daugiau i ratus nei pas tdi? Cia tu prie 4000 rpm jei ziuresi, tai pas dyzeli bus daugiau... "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gvk8me$3ad$1@trimpas.omnitel.net... > nu blet......svyra rankos. > > koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas GTI turbut ju > bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali galvot, kad dyzelis valit > geriau. Sekmes. > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net... >> Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, jog benzas >> vienodai ar neprasciau miesto salygomis... >> >> O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu skirtingais >> automobiliais? :) >> >> Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok nustebsi. Bet >> tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily drive tikrai rinksciausi ji. >> Mirtis pradzioje standartiskai ~1800rpm. Bet poto prasideda zveris. O pas >> benza tai vangumas taip iki 2500-3000rpm. O veliau kilimas, ir poto >> jauciasi kritimas galios. Pas dyzeli viskas fluent ir flat. Velgi cia >> mano ispudziai, daugumai cia is jusu kitaip gali atrodyti. >> >> Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei lipi i kalna >> ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi guolis irgi ten sedetu penkta >> pavara. Tik skirtumas tas, kad pas ji uzmynus tapke butu 400nm, o pas gti >> sakykime mano standarta 300nm. Nors peak power pas dyzeli 170aj, o pas >> benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau liptum su tdi. Apsukos skirtusi >> pas dyzeli maziau ju butu. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant benzina vs dyzeli >>> benzas ta pachia pavara tuo pachiu greichiu vazhiuos didesnemis >>> apsukomis? Ir ko tokiu atveju verta tavo patirtis su tu pachiu >>> automobiliu, ta pachia transmisija tik skirtingais NM? >> > >