nu blet......svyra rankos. koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas GTI turbut ju bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali galvot, kad dyzelis valit geriau. Sekmes. "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net... > Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, jog benzas > vienodai ar neprasciau miesto salygomis... > > O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu skirtingais > automobiliais? :) > > Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok nustebsi. Bet > tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily drive tikrai rinksciausi ji. > Mirtis pradzioje standartiskai ~1800rpm. Bet poto prasideda zveris. O pas > benza tai vangumas taip iki 2500-3000rpm. O veliau kilimas, ir poto > jauciasi kritimas galios. Pas dyzeli viskas fluent ir flat. Velgi cia mano > ispudziai, daugumai cia is jusu kitaip gali atrodyti. > > Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei lipi i kalna ant > ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi guolis irgi ten sedetu penkta > pavara. Tik skirtumas tas, kad pas ji uzmynus tapke butu 400nm, o pas gti > sakykime mano standarta 300nm. Nors peak power pas dyzeli 170aj, o pas > benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau liptum su tdi. Apsukos skirtusi > pas dyzeli maziau ju butu. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net... >> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant benzina vs dyzeli >> benzas ta pachia pavara tuo pachiu greichiu vazhiuos didesnemis >> apsukomis? Ir ko tokiu atveju verta tavo patirtis su tu pachiu >> automobiliu, ta pachia transmisija tik skirtingais NM? >