Tema: Re: tds
Autorius: zhaltas
Data: 2009-05-27 12:03:56
nu zinok nieko nesako man tas video ;) galiu rytoj idet kaip su dviraciu 
lenkiu R1 :D

p.s. ar pranesi kai vaziuosi i kacergine meistriskumo rodyt?


"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
news:gvivcc$58q$1@trimpas.omnitel.net...
> Audi turbo quatro!!
>
> Ir nuo shviesoforo iki shviesoforo ji tiesiog daro brytvas?
>
> Tu apie sita padaryma?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=1NLyL66Bs3s
>
>
> P.S. Galejai tada atvaziuoti, butum paziurejes. Tai buvo pries 7m.
>
>
>
> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message 
> news:gviup2$46e$1@trimpas.omnitel.net...
>> pradedant 85m audi ir baigiant naujesniais nevisiskai ubytais nivalitais, 
>> pageidautina 4wd +turbo
>>
>> p.s. o gali pranesti placiajai liaudziai kai vaziuosi kada ir kur parodyt 
>> savo meistriskumo, labai noriu pamatyti.
>> jau 10 metu girdziu , tai noriu pamatyt savom akim. labai.
>> p.p.s video nuoroda galima?
>>
>>
>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>> news:gviuef$3k4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Pasakyk prasau kur tas milijonas randasi?
>>>
>>>
>>> Dar vienas ble 222 istorijos genijus? Matem mes tokius jau senai senai. 
>>> Dar ir video yra.
>>>
>>>
>>> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:gviu5c$351$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tai nereikia 911, yra milionas 'nevalinanciu metalo gabalu" (c) yzf su 
>>>> kuriais pisi britvas i vienus vartus mieste nuo sviesaforo iki 
>>>> sviesaforo.
>>>> Tik tikslas koks? Isvis nesuprantama eiline juzefo parke lygint bb su 
>>>> pirstu. Kazkaip net neidomu.
>>>> Yzfas taip ir liko 4 klases kursa kartot 15-kai metu ar pas jus ten 
>>>> lenkyne labai istemptas vidurines kuras idant smegenys nepervargtu?
>>>>
>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>> news:gvitkm$270$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> buvo vakar cia toks architektas uzsukes su 997-tu 911 turbo, tai sake 
>>>>> britvistai nuo sviesoforu jau keli uzsiruke konkret, paskui prilekia 
>>>>> teisinasi tai pavara nelaiku imete, tai priekis keltis pradejo, nu 
>>>>> kaip suprantu retas kuris sugebes su britva i ta deklaruojama pagreiti 
>>>>> isipaisyti.Taip kad nestumk kad visos auto nevalinantys metalo 
>>>>> gabalai.
>>>>> -- 
>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>> news:gvis5k$v4o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> As klausiau apie apsukas ne apie max arklius. Ne draginama su 
>>>>>> tokiomis masinomis. Ne tam jos skirtos.Alio
>>>>>>
>>>>>> Visi sitie kibirai apskirtia nevalina nei 190ag nei 290ag nei 390ag, 
>>>>>> metalo gabalai vos pajudantys.
>>>>>>
>>>>>> Tik biski kalba eina apie patogesni vazinejima mieste, lenkimus nuo 
>>>>>> 40 iki 90, vidutiniame apsuku diapazone. Kad nereiketu to benzino 
>>>>>> smaugti iki paskutiniuju kad jis valintu.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>>>>> news:gviqk6$s7o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> mazheja pakankamai kad su 410Nm tik ~190 arkliu sugeneruoja. Ir 
>>>>>>> naudos lieka tik tiek kad gali visokiem mudakam draugeliam pasigirt 
>>>>>>> kiek daxuje pas tave torko, ir kad pavyko uzhmiesty 5-ta shaiba fura 
>>>>>>> aplenkt. O realiai tai nepavysi 280Nm turinchiu grabuku.
>>>>>>>
>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:gviq73$rg6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:gvippr$qna$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:gvipe9$q2s$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> kad nereikia kalti antros saibos norint koki kibira pirmoje 
>>>>>>>>>> juostoje aplenkti, o tik gazo duodi ir iskarto begejasi.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Siaip niutonai yra visa ko esme ir valinimas ir trauka (bendrai 
>>>>>>>>>> paemus), taigi kuo ju daugiau tuo geriau
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> ko verti niutonai jei jie prie kokiu 1700 rpm? poto visokie tds'ai 
>>>>>>>>> ir mina ant kulnu :D
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ta prasme prie 1700rpm yra NM o jau prie 1800rpm jie sumazeja 5x?
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> :)))
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>