ir kas is to? "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gvlob2$k68$1@trimpas.omnitel.net... > Na va paziurejau ir as. 2.47 ant 6 begiu pavaros. > > "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message > news:gvlgeb$5ln$1@trimpas.omnitel.net... >> ant 2000m 330d 5 begiu mechaninio 2.28. >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gvlfuc$4n4$1@trimpas.omnitel.net... >>> 330d final drive bus apie 2.74 kazkas >>> >>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>> news:gvlf60$39j$1@trimpas.omnitel.net... >>>> blet ka tu rukai ka? Ir prie ko ce ta linka numetei, kur cia 330d? >>>> nejaugi gaila pinigu ant brangesniu narkotiku? >>>> >>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:gvleel$1s8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 330i vs 330d >>>>> >>>>> Na tai final drive skiriasi su salyga, kad vienas max galinguma >>>>> pasiekia prie 4000rpm, o kitas prie 6200rpm. >>>>> http://bokchoys.com/differential/GearRatios.htm >>>>> >>>>> Paaiskink, ka as cia netaip suprantu? >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gvkc0r$6av$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> blet, negaliu net miegot kai tokias nesamones rashai >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gvkadu$52p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Arnas tai suda ten aiskino. Jis skaiciavo nm prie 4000 rpm ir >>>>>>> 6000rpm. Tai aj didesni gautum prie 6000rpm. >>>>>>> >>>>>>> Perdavimas ne tas pat. Bet ir galingumas prie kitu apsuku. Taigi >>>>>>> belieka ji "islyginti". Taigi realiai jei turi ta pati svori, ta >>>>>>> pacia masina ir tuos pacius Aj. Tai nm tu ant dyzelio turesi daugiau >>>>>>> ir jis geriau vaziuos. Na praktika tokia ir realybe. >>>>>>> >>>>>>> Dar karta sakau. 330ci vs 330cd 230aj vs 245aj dyzelis +~100kg, >>>>>>> benzinas rukys. O mieste diapazone 30-60 dyzelis antra pavara sau >>>>>>> spaudines, o pats, kad spetum metis tarp pirmos ir antros ir >>>>>>> tampysies kaip bilenkas.. >>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message >>>>>>> news:gvk9ec$445$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Tuti, jau kelinta karta tave mokina, mokina ir niekaip neismoksti >>>>>>>> :) PAs tave auto alkunis velenas, ir ratai prie jo prisukti? nei >>>>>>>> pavaru dezes, nei reduktoriaus, nieko neturi? >>>>>>>> o tai perdavimas tas pats tiek pas dyzeli ir pas benza? >>>>>>>> Va ka tau isaiskinti nori..ne tau vienam.Ir Arnas su skaiciais >>>>>>>> aiskino, ir dainiushas...bet yra, kam vis tiek nedasunta. >>>>>>>> Dislekcija jums? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:gvk8tr$3ie$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Ar as sakiau, kad valyt geriau. As tik norejau pasakyti, kad >>>>>>>>> miesto salygomis geriau :) I kalna kilti, aplenkti, ir t.t. >>>>>>>>> >>>>>>>>> O tu man paaiskink, kodel pas gti daugiau i ratus nei pas tdi? Cia >>>>>>>>> tu prie 4000 rpm jei ziuresi, tai pas dyzeli bus daugiau... >>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:gvk8me$3ad$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> nu blet......svyra rankos. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas GTI >>>>>>>>>> turbut ju bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali galvot, >>>>>>>>>> kad dyzelis valit geriau. Sekmes. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, jog >>>>>>>>>>> benzas vienodai ar neprasciau miesto salygomis... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu skirtingais >>>>>>>>>>> automobiliais? :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok >>>>>>>>>>> nustebsi. Bet tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily drive >>>>>>>>>>> tikrai rinksciausi ji. Mirtis pradzioje standartiskai ~1800rpm. >>>>>>>>>>> Bet poto prasideda zveris. O pas benza tai vangumas taip iki >>>>>>>>>>> 2500-3000rpm. O veliau kilimas, ir poto jauciasi kritimas >>>>>>>>>>> galios. Pas dyzeli viskas fluent ir flat. Velgi cia mano >>>>>>>>>>> ispudziai, daugumai cia is jusu kitaip gali atrodyti. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei lipi i >>>>>>>>>>> kalna ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi guolis irgi ten >>>>>>>>>>> sedetu penkta pavara. Tik skirtumas tas, kad pas ji uzmynus >>>>>>>>>>> tapke butu 400nm, o pas gti sakykime mano standarta 300nm. Nors >>>>>>>>>>> peak power pas dyzeli 170aj, o pas benza 230aj. Tai i kalna >>>>>>>>>>> zymiai linksmiau liptum su tdi. Apsukos skirtusi pas dyzeli >>>>>>>>>>> maziau ju butu. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant benzina vs >>>>>>>>>>>> dyzeli benzas ta pachia pavara tuo pachiu greichiu vazhiuos >>>>>>>>>>>> didesnemis apsukomis? Ir ko tokiu atveju verta tavo patirtis su >>>>>>>>>>>> tu pachiu automobiliu, ta pachia transmisija tik skirtingais >>>>>>>>>>>> NM? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >