Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, jog benzas vienodai ar neprasciau miesto salygomis... O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu skirtingais automobiliais? :) Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok nustebsi. Bet tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily drive tikrai rinksciausi ji. Mirtis pradzioje standartiskai ~1800rpm. Bet poto prasideda zveris. O pas benza tai vangumas taip iki 2500-3000rpm. O veliau kilimas, ir poto jauciasi kritimas galios. Pas dyzeli viskas fluent ir flat. Velgi cia mano ispudziai, daugumai cia is jusu kitaip gali atrodyti. Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei lipi i kalna ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi guolis irgi ten sedetu penkta pavara. Tik skirtumas tas, kad pas ji uzmynus tapke butu 400nm, o pas gti sakykime mano standarta 300nm. Nors peak power pas dyzeli 170aj, o pas benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau liptum su tdi. Apsukos skirtusi pas dyzeli maziau ju butu. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net... > nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant benzina vs dyzeli > benzas ta pachia pavara tuo pachiu greichiu vazhiuos didesnemis apsukomis? > Ir ko tokiu atveju verta tavo patirtis su tu pachiu automobiliu, ta pachia > transmisija tik skirtingais NM? > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gvjr7l$hpc$1@trimpas.omnitel.net... >> Mokykloje mazai pasakojo. >> >> Siaip turiu du mapus pas save dabar. Viena flat su 350nm taip grubiai nuo >> 2700 iki 6000rpm, o kita su 420nm nuo panasiu 2700 ir taip iki grubiai >> 4000rpm. AJ abejais atvejais tas pat. >> >> Spek su kuriuo geriau vaziuoti mieste? Juk visi perdavimai viskas pas >> mane vienoda, abejais atvejais. >> >> Zinok i kalna kazkodel kyla geriau su 420nm, plius lenkiant taip pat su >> situo geriau. Nors siaip vazineti man maloniau su 350nm, nes jis >> tolygesnis ir galia jauciasi tolygiau. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gvj9gf$njk$1@trimpas.omnitel.net... >>> mesk nx ta mazda nu. Ash vis vazhioju dazhnai per viena kalna (% >>> nepamenu, bet zhanklas jau yra), abi mashinos penkta pavara i ji "lipa" >>> vienodai. Nors pas viena parashyta 180NM, pas kita 250NM. >>> >>> Kolegos, ka veiket per fizikos pamokas kai apie mechanika pasakojo? >>> >>> "Hollow" <SPAMhollow@elekta.lt> wrote in message >>> news:gvj8ke$lvb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> krc... esme ta, kad su AŠ, kasdieniniame vazhinejime, gerokai >>>> daugiau turimos galios ishnaudoju su dyzeliu, nei su benzu. Kitas >>>> point'as, kad nereikia zhemint pavaru i koki kalna, kaip siandien buvo >>>> su mazda 5, autostradoj panevezys - vilnius, pries vilniu kur yra >>>> ikalne, tai 5-u begiu nebeuzteko galios isvilkt, tai suzemino iki 4-os >>>> ir kaukino kol i kalna uzhlipo... >>>> >>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message >>>> news:gvj6u2$io2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai dyzelio atveju apsukas uzkeli iki 60%, o benzo atveju iki 40%? :) >>>>> >>>>> >>>>> Hollow wrote: >>>>>> suku iki 2.5-3k, tiek ta tiek ana, tik su dyzeliu vaziuot smagiau, ka >>>>>> norit, ta shnekekit. >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? >>>>> :) >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> > >