Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: ici-bici-bu
Data: 2011-03-03 20:59:43
Protestuoti - pirmyn. Kam protestuoti taip, kad trukdyti kuo didesnei
visuomenes daliai? Ka duoda nesusijusiu su dviraciu infrastrukturos pletra,
bet kencianciu nuo ju "akciju" skaiciaus didinimas? OK, tarkime
infrastruktura tai su laiku duos, bet tuo paciu atims visuomenes pagarba -
manau jau dabar vairuotoju tolerancija dviraitninkams del KM yra kritusi, o
ne padidejusi. Na taigi.