Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: faktas
Data: 2011-03-02 15:41:23
"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:iklfp6$n9u$1@trimpas.omnitel.net...
> 2011.03.02 15:03, faktas rašė:
>>
>> "KEdas"<news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net>  wrote in message news:iklf1d$lps$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Dm, kiek tau galima aiškinti, kad KM todėl ir yra, kad KET ir miesto
>>> infrastruktūra neatitinka dviratininkų poreikių! Atvykę policininkai
>>
>> O KM kažkaip tą pakeist? Yra nors menkas šansas, kad vykstanti KM turi nors kažkokią įtaką tam, jog KET ir miesto
>>   infrastruktūra imtų labiau atitikti dviratininkų poreikius?
> 
> Taip, yra. Pvz. Kopenhagoje KM nebevyksta nuo kokių 1980-ųjų, kai 
> valdžia galų gale skyrė dėmesio ne tik automobilizmo, bet ir dviratizmo 
> skatinimui. Iki tol buvo daug didelių demonstracijų ir akcijų. Gali 

na tai gal demonstracijos, akcijos padėjo. ir daug žmonių važinėjo kasdieną (ties sankryžom tie balti kryžiai rodo, kad didelis skaičius jų buvo),
o pas mus kiek važinėja kasdieną, o ne tik paskutinį mėnesio penktadienį keliom gatvelėm kurios visai netrukdo savivaldybės tranautojam grįžti iš darbo....

> pasiskaityti ir pažiūrėti čia, kad suprasti, jog ir ten ne viskas be 
> protestų pakito: 
> http://www.copenhagenize.com/2011/02/return-of-bicycle-for-citizen-cyclists.html
> 
> Savaime suprantama, kad šalia KM buvo ir kitais būdais bandoma atkreipti 
> valdžios dėmesį.
>