Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: faktas
Data: 2011-03-03 09:02:25
"ici-bici-bu" <meu@keu.lt> wrote in message news:ikmbdb$2co$1@trimpas.omnitel.net...
>O man ties vartais duobes gatveje nesulopo antri metai. Ar adekvatu butu jei
> protesto vardan ja karta per menesi blokuodamas eisma prariedeciau 10km/h?
> O jei centre pasisukiociau? Spek kas butu - formaliai anksciau ar veliau
> prisicirkinciau ir buciau ramus. Tuo tarpu dabar dviratininkai reikalaudami
> tariamo lygiateisiskumo naudojasi savo nebaudziamumu ir legalizuota
> mentaline nebranda. Oh well.

nu tai aš kiek suprantu, jie tam tikra forma ir protestuoja prieš tai, jog dviračiams apvalus nulis iš valdžios.
Jei žinai geresnį kelia kaip jiem pasiekti, kad galėtų į darbą, laisvalaikiu nuvažiuoti normaliais dviračių takais, tai gal pasiūlyk, nes lyginti taip, kad va jūs kažkodėl protestuojat, o aš tai ne, nors duobę turiu, tai žinai....