Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: Dm
Data: 2011-03-02 13:49:16
Kedai taip kaip cia diskutuot kai tu apie kazkokius savisaugos instiktus
snekat? :)
kaip galima protingai diskutuot su zmogum kuris pats diskutuoja ne
argumentais o kazkokiom pievom kuriu net komentuot neimanoma

panasiai butu kad as vazineciau su 4 mashinom aplink save, nu alia
savisaugos instinktas, kad nieks I mane neatsitrentu o atsitrenktu I juos.
bet gi as taip nesielgiu, suprantu kad visi laikosi (arba privalo) KET ir
nieks I mane neatsitenks.

tai ka as tau turiu pagristi? elementaria logika ir taisykles? skaityk KET.

nes tu savisaugos taisykliu galima bilenkiek prisigalvot. von kine vienas
saugojo savo popkorna ir nusove zmogu. tai kitais metais jus irgi jau su
sautuvais gal vazinesit? nu savisaugai. isgasdino vairuotojas, jobinat su
sautuvu per padanga, kad zinotu padla kaip dviratininkus gasdint

"KEdas"  wrote in message news:iklaav$d21$1@trimpas.omnitel.net...

Dm rašė:
> no comment :D

Tai keikis vienas.
Aš maniau, kad bandysi argumentuotai diskutuoti ir teiginius pagrįsi :(