Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: faktas
Data: 2011-03-02 15:47:59
O kodėl mašinų vairuotojam to pačio nesakai?
jie būna užima net ne vieną juostą, o dvi, tris, keturias!

O šiaip tai teisingai daro, kad visą juostą užima, pavažinėtum dviračiu suprastum kai faina,
kai tokie visur labai nespėjantys bando ant greičio įlysti tarp dviračio (važiuojančiu juostos dešinėj) ir priešpriešinio automobilio.
Po tokių tai net vienas važiuodamas imi nebe dešinės laikytis, o juostos vidurio, kad jei norės lenkti, privalėtų į gretimą juostą išvažiuoti,
o ne toj pačioj bandyti tilpti.