Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: Dm
Data: 2011-03-02 15:42:16
Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies
krašto.

paprastas KET reikalavimas. jei dviratininkai laikytusi sio reikalavimo
jokiu problemu nebutu

man nenormalu kai 3-4 dviratininkai vaziuoja gretimai salia vienas kito toje
pacioje ir vieninteleje kelio juostoje.

"faktas"  wrote in message news:iklh3h$ps5$1@trimpas.omnitel.net...

"Dm" <dm@dm.com> wrote in message news:ikl9lv$bqe$1@trimpas.omnitel.net...
> ar tai yra normalu pagal tave taip elgtis ir taip vazinetis kaip pvz toj
> pacioj Vytauto g.?

o pagalvojus geriau, tai kas ten buvo toj vytauto gatvej?
visa problema, kad dviratininkai vaziavo ne vorele, o visoje vienoje eismo
juostoje, ir tau perlėtai?
ir kas čia nenormalaus?

man nenormalu, kad jie nesustoja prie raudonos, kad išvažiuoja į
priešpriešinį, bet jaučiu ne apie tai klausei?