Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-03-03 15:15:34
Ir nerealiai dideles, palygunus su ju sumoketais keliu mokesciais

"faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message 
news:iknu4e$21u$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message 
> news:iknj7m$e8s$1@trimpas.omnitel.net...
>> ar tikrai mazhos investicijos pakaks?
>
> labai mažos, lyginant su automobilizmu.
>
>> Nes imam gedo prospekta -
>> dviratininkai turi abiejose pusese atskirtus takus - spek kiek ju 
>> vazhineja
>> takais, kiek vistiek shaligatviais zhmonems per galvas?
>
> nu čia tau atsakė, kad ten greičiau parkavimo juosta, nei takas.
>
> be to šiltu oru labai daug naudojas, nežinau kodėl nematei.
> iškart užbėgu už akių, kad sakysi, kodėl tik šiltu, reiškia nereik.
> o todėl, kad važiuoja su tikslu, o ne byla mint pedalus.
> pvz į kavinę. šiltu oru sustoja lauke, sėdi lauke, o šaltu į vidrų 
> dviračio neįsivarysi, šalia palikęs nerasi, va ir nevažiuoja.
> taip pat daugumai tiesiog neįmanoma davažiuoti iki to gedo prospekto, jei 
> nenori važiuoti viena laisva eismo juosta ir klausyti signalo ko jis čia 
> važiuoja, ką negali pasitraukti ko dešiniau į nevalytas purvo ir ledų 
> krūvas.
>
> plius takas yra ne takas, o ne atkarpa erdvėje.
> tas pats, kad pastatytum vidury begatvinės erdvės vieną gatvės atkarpą ir 
> stebėtums, kodėl nėra joje mašinų.