Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-03 15:55:52
beja, kiekvienas automobilininkas privalo draustis civiliniu draudimu, kad
jei padarys zhalos kitam - draudimas tai atlygins - o kaip su dvirachiais.
Jei ju padauges n kartu, n kartu padauges ir ivykiu, ir, nors mes visi be
abejo zhinom, kad pazheidimus daro tik automobiliu vartotojai, o ne
dviratininkai - kuriuose bus kalti dviratininkai.. Tai ar nebutu protinga
privalomas civilinis draudimas dviratininkams (mazhesnis, nes ju galima
zhala mazhesne) +  kazhkoks dviratininko mokestis kuris eitu tiesiai i
dvirachiu taku tiesimo ir remontavimo biudzheta...