Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-03 13:58:46

> nu čia tau atsakė, kad ten greičiau parkavimo juosta, nei takas.

na, visu pirma parkuotis ten (gedimino prospekte) apskrytai negalima - chia
lygiai tas pats, kas sakyt, kad dvirachiu takas neveikia, reikia naujo, nes
per ji vaikshto idiotai ir vazhineja buduliai su golfais. O kaip tu
isivaizduoji dvirachiu taku irengima musu miesto teritorijoje, kai jis ish
principo suplanuotas neatsizhvelgiant nei i dvirachius, nei i tokius mashinu
srautus, kokius mes turim dabar - nurezht puse ir taip uzhkimshtos gatves
juostos, ir palikt ja tik dvirachiams, kad ja pravazhiuotu 4 dvirachiai per
para? Taip, sutinku, dvirachiai nevazhiuoja, nes pavojinga - o nieks nieko
jiems nedaro, nes dviratininku yra per mazhai, kad jiems daryt specialias
salygas... Jei ash pradesiu vienintelis lietuvoj vazhinet su vejo bagiais
gatvese, ar ash galesiu trimituot, kad man reikia atskiros juostos nes man
pavojinga?

Tos pachios mases - ar jie (jus?) galvoja (t) kad keldami chaosa gatvese jie
ishsikovos visu meile? Ash asmenishkai dviratininkus apvazhiuoju visada
saugiu lankstu, bet kai man skubant ishvazhiavus i gedo prospekta priesh
akis abiem vazhiavimo juostom absoliuchiai be jokios tvarkos ish prieshais
atvazhiavo ratuotu idiotu burys - tuo metu mano galvoje tikrai nesisuko
mintys 'oi, kokie jie vargshai, reikes kelyje daugiau demesio kreipt i
juos' - ash tuo metu nekenchiau visu, kas nors kada ant dvirachio uzhlipes
buvo...

> [...]
> o todėl, kad važiuoja su tikslu, o ne byla mint pedalus.
> pvz į kavinę. šiltu oru sustoja lauke, sėdi lauke, o šaltu į vidrų
> dviračio neįsivarysi, šalia palikęs nerasi, va ir nevažiuoja.
> taip pat daugumai tiesiog neįmanoma davažiuoti iki to gedo prospekto, jei
> nenori važiuoti viena laisva eismo juosta ir klausyti signalo ko jis čia
> važiuoja, ką negali pasitraukti ko dešiniau į nevalytas purvo ir ledų
> krūvas.
> plius takas yra ne takas, o ne atkarpa erdvėje.
> tas pats, kad pastatytum vidury begatvinės erdvės vieną gatvės atkarpą ir

dar karta, koki tu isivaizduoji dvirachiu taka vilniuje - kaip, kokiais
budais 'mazhom investicijom'?