Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: ici-bici-bu
Data: 2011-03-02 23:04:43
O man ties vartais duobes gatveje nesulopo antri metai. Ar adekvatu butu jei
protesto vardan ja karta per menesi blokuodamas eisma prariedeciau 10km/h?
O jei centre pasisukiociau? Spek kas butu - formaliai anksciau ar veliau
prisicirkinciau ir buciau ramus. Tuo tarpu dabar dviratininkai reikalaudami
tariamo lygiateisiskumo naudojasi savo nebaudziamumu ir legalizuota
mentaline nebranda. Oh well.

Trumpai tariant - kritine mase Lietuvoje jau kruvina, kaip ir jos
organizatoriu, tokiu kaip tu, rankos. Ir ne paskutini karta manau,
ivertinant musu eismo specifika.

Pats dvirati turiu, darban vasara vazineju.