Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: KEdas
Data: 2011-03-02 14:13:03
2011.03.02 13:49, Dm rašė:
> panasiai butu kad as vazineciau su 4 mashinom aplink save, nu alia
> savisaugos instinktas, kad nieks I mane neatsitrentu o atsitrenktu I
> juos. bet gi as taip nesielgiu, suprantu kad visi laikosi (arba
> privalo) KET ir nieks I mane neatsitenks.

O ne per stiprus pavyzdys? Prezidentė kažkaip panašiai juk ir važinėja.

> tai ka as tau turiu pagristi? elementaria logika ir taisykles?
> skaityk KET.

Tai pasakiau, kad kviesk policiją jei matai pažeidimą. Bet panašu, kad
pats su KET nelabai draugauji jei siūlai mieste naudoti garsinį signalą
ir net tai pateisini.

> nes tu savisaugos taisykliu galima bilenkiek prisigalvot. von kine
> vienas saugojo savo popkorna ir nusove zmogu.

Ten žmogus gatvėje kiną žiūrėjo ar apie ką tu čia? O gal mes būtent apie
neadekvačią agresiją čia ir diskutavome?

> tai kitais metais jus
> irgi jau su sautuvais gal vazinesit? nu savisaugai. isgasdino
> vairuotojas, jobinat su sautuvu per padanga, kad zinotu padla kaip
> dviratininkus gasdint

Na, gali ir taip tekti daryti jei policija ir toliau toleruos
pasikėsinimus į žmonių gyvybes. Gali tekti patiems gintis. :)