Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: Dm
Data: 2011-03-02 13:35:34
no comment :D

"KEdas"  wrote in message news:ikl9sb$c6i$1@trimpas.omnitel.net...

Dm rašė:
> nu tai va, pazeidziat ket, trukdot kitiems eismo dalyviams del savo
> paniatkiu. Gi pripazisti kad ket turi laikytis ir lengvuju vairuotojai.
> Turint omeny tokia prielaida varytumet visi graziai palei krasta. O jei

Tu įsiskaitei teiginį apie saugumą, savisaugą ar juos praleidai?
Kaip manai, kokiu atstumu reikia apvažiuoti dviratininką? 10, 20, ar
150cm atstumu? O gal kaip Ispanijoje – tik kita eismo juosta?

> kazkas kazka pazeidzia tai kaip tu man ka tik pasiulei kvieciat
> polocija. kas trukdo? Liudininku turetumet daugiau nei pakankamai. Ne,
> mes vykdom savo teisinguma.

Tame ir reikalas, kad LT KET neaiškiai numatyta kiek TP gali būti
vienoje juostoje, tad tenka kurti savas savisaugos taisykles ir
nepaisyti nesaugių taisyklių.