Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: faktas
Data: 2011-03-03 13:30:22
"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message news:iknj7m$e8s$1@trimpas.omnitel.net...
> ar tikrai mazhos investicijos pakaks? 

labai mažos, lyginant su automobilizmu.

> Nes imam gedo prospekta - 
> dviratininkai turi abiejose pusese atskirtus takus - spek kiek ju vazhineja 
> takais, kiek vistiek shaligatviais zhmonems per galvas?

nu čia tau atsakė, kad ten greičiau parkavimo juosta, nei takas.

be to šiltu oru labai daug naudojas, nežinau kodėl nematei.
iškart užbėgu už akių, kad sakysi, kodėl tik šiltu, reiškia nereik.
o todėl, kad važiuoja su tikslu, o ne byla mint pedalus.
pvz į kavinę. šiltu oru sustoja lauke, sėdi lauke, o šaltu į vidrų dviračio neįsivarysi, šalia palikęs nerasi, va ir nevažiuoja.
taip pat daugumai tiesiog neįmanoma davažiuoti iki to gedo prospekto, jei nenori važiuoti viena laisva eismo juosta ir klausyti signalo ko jis čia važiuoja, ką negali pasitraukti ko dešiniau į nevalytas purvo ir ledų krūvas.

plius takas yra ne takas, o ne atkarpa erdvėje.
tas pats, kad pastatytum vidury begatvinės erdvės vieną gatvės atkarpą ir stebėtums, kodėl nėra joje mašinų.