Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-03 09:15:44
pala, tu ka tik minejai danija, dabar jau shoki prie olandijos.. mano
zhiniomis ir shanchajuje dvirachiu yra belekiek, deja ten, mano zhiniomis,
kritiniu masiu nebuna...
kas del danijos -
http://wallstreetpit.com/12684-denmarks-200-pecent-car-tax-crazy-and-crazier
taigi ash matyt irgi lipchiau ant dvirachio jei norint turet mashina teksu
sumoket 200% jos mokeschio. Plius ten dar yra belekokio dydzhio draudimai ir
kasmetinis mashinos mokestis.. taigi deja, bet ne kritines mases priverte
danus lipti ant dvirachiu, ko pasekoje sutvarkyti ir infrastruktura..
Ash suprantu, kad kaip dviratininkas tu matai daug problemu, bet kasdien,
kaip pagrindine transporto priemone naudojanchiu dvirachius pas mus yra
salyginai labai nedaug (kas dien vaikshtau pesti, todel stebiu aplinka. tie
kurie atvazhiuoja i kritines mases - grubiai -70% ish ju yra nepilnamechiai,
kurie dvirachiu vazhinejasi kaip 'zhaislu', 20% kurie ishvazhiuoja
pasivazhinet dvirachiu, ir max 10% kurie tikrai ji naudoja kaip pagrindine
transporo priemone) - todel, zhinant, kad musu keliu infrastrukturoje yra
DAUG problemu net pagrindinem transporto
priemonem(automobiliams/autobusams/troleibusams), tiketis, kad valstybe visu
pirma prades tvarkyti mazhumai piliechiu opias problemas yra kaip minimum
naivu, o jei atvirai - savanaudishka...