Tema: Re: Kaip elgtis tokiu atveju?
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2021-01-07 12:46:23
2021-01-04 14:08, DK rašė:
> Signalizacija čia pasakoja apie mano atvejį. Pakartosiu:
> https://youtu.be/QPO-wRFmNpg
> Šiaip siūlyčiau peržiūrėt visas 3 minutes ir nuspręsti ką bausti reikėtų
> bei atspėt kurios auto vairuotojas baudą gavo.

O dar bajeris tame, kad jei mentai būtų važiavę su sirena, tai  to "ne
ant kelio reikia bliat stovėt" net ir nebūtų, nes is tolo būtų juos
pastebėję ir iš kelio prisitraukę. O dabar prilenda prie pat šiknos,
jungia sireną ir nori, kad ta mašina jiems iš po nosies staiga imtų ir
išgaruotų.

Nu ir aplamai, tie šūdmenčiai Trakuose be sirenų varė ant 120km/h. Ką
ten dar bekomentuoti...