Tema: Re: Kaip elgtis tokiu atveju?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-12-30 21:39:55
Mano komentaras buvo ne apie irodinejima.

Del vertes. Siandien gavau laiska is teismo, kad isigaliojo teismo
įsakymas mano skolininkui. Suma - speju kokie 3-4 menesiai jo pajamu.
Nes man pasiseke - jo deklaruota vieta labai sekmingai nesutapo su
realia gyvenamaja. I teisma irgu buciau ejes, bet tokios lengvos
pergales ir dovaneles naujako proga tikrai nesitikejau.