Tema: Re: Kaip elgtis tokiu atveju?
Autorius: GD
Data: 2020-12-26 15:25:55
Jie su švyturėliais ir daugiau taisyklių pažeidinėja - ir greičius viršyja, ir ant žolytės važiuoja ir t.t. Yra kokios tai pareiginės instrukcijos sutvertos būtent spec.tarnyboms, kaip kada ir kiek jie gali pažeidinėti taisykles, skirtas civiliokams. Vykdydami užduotis. Ir atsiradus ginčui, KET nebus argumentas, civilioko pareiga pagal KET yra reaguoti į tam tikrų spalvų švyturėlius ir elgris atitinkamai.