Tema: Re: Kaip elgtis tokiu atveju?
Autorius: Caponi
Data: 2020-12-29 16:54:27
Man kaip paprastam vairuotojui rūpi santykis su pareigūnų transportu.
Šviesos muzika IR sirena man liepia stot.
Kas link greičio viršijimo, tai visų pirma aš jokiom sąlygom negaliu
greičio išmatuot. Antra - jei policijos mašinos trajektorija nesikerta
su maniške, tai manęs tiesiogiai jų greitis nepisa, jei kertasi, abiem
pusėm reikia laikytis minėto 12. KET punkto.
Trečia - ar iš principo migalkės suteikia policininkams teisę viršyt
greitį nežinau, googlint dabar tingiu - gal tai ir yra KET'e, bet
kadangi teises laikiausi baisiai seniai, tai tų punktų, kurie niekaip su
manim nesusiję tikrai nepamenu. Bet faktas, kad pagal KET vien tik
šviesos nesuteikia jiems pirmenybės prieš kitus eismo dalyvius ir
atitinkamai nesukelia kitiems eismo dalyviams pareigos juos praleist

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC