Tema: Re: Kaip elgtis tokiu atveju?
Autorius: Caponi
Data: 2020-12-29 21:16:48
Man šiaip daugiau mažiau px ką mentai daro, kai niekas nemato ir kai jie
niekam netrukdo. Jei naktį tuščiam kely jie be reikalo netriukšmauja -
tai tik valio jiems už tai. Bet įdomumai prasideda tada, kai, kaip
paaiškėjo, nelegaliai stumdo kitus eismo dalyvius nuo kelio - tada
darosi labai blogai...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/