Tema: Re: Kaip elgtis tokiu atveju?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-12-30 21:48:48
nezinau - gal tik ju turinio aidas nuo taves atsimuse.

Patisklink dar - "anksciau buvome viename sojuze, dabar kitame, savu
pinigu irgi neturime, turtas oligarchus, geriau mokykla statyti nei
tankus pirkti, paprastam zmogui geriau su policija ir panasia valdzia
reikalu netureti, nes ten viskas nupirkta"

Yra kazkuriuose situose pasisakymuose krislas tiesos?