Tema: Re: Kaip elgtis tokiu atveju?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-12-29 17:01:54
Tai as apie ta pati - jeigu akivaizdziai matai, kad pareigunas tik su
migalke akivaizdziai virsyja greiti - apie tai turretum kaip samoningas
pileitis pranesti policijai. Kitu atveju - tu storas pyderas, kuris
padeda gaidziams pazeidejams ir tai kai dvigubus standartus. Beje,
irodinejimas labai paprastas - visa policijos automobiliu metrologiskai
patikrinta telemetrija jau kokie penki metai saugoma nuotoliniu metu.