Tema: Re: Kaip elgtis tokiu atveju?
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2020-12-30 17:25:54
2020-12-30 17:08, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz rašė:
> zx. Kai mokiaus vairuot, kalė į galvą kad nereikia įvažiuot į sankryžą,
> jei artėja automobilis su švyturėliais.

px ka ten tau kalė į galva, nuo to žmonių pastabumas nesikeičia.

> Tas pats ir kelyje - jei nematai situacijos aplink tavo valdomą
> transporto priemonę - tai tik tavo problema.

Aš galiu lažintis, kad visada visko apie savo valdomą priemonę tu
nematai. Ypač kai tau dega žalia, tu važiuoji antra juosta tiesiai,
pirmoje juostoje važiuoja trulikai ir autikai, o spectransportas atvaro
tau iš dešinės. Garso autikai neužstoja, o vat švyturėlius užstoja.