Tema: Re: Kaip elgtis tokiu atveju?
Autorius: foonia
Data: 2020-12-29 13:06:38
Mane siemet bande nustumti nuo kelio skvernelio kortezo Tuaregas (cia dar anas tas prie valdzios buvo). Vaziavau skvernelio zvyrkeliu kuriame vietos tik dviem masinoms prasilenkti, ziuriu su zibureliais is priekio pareina bnw, salia jo mano kelio puse lekia Tuaregas ir mirksi man kad traukciaus nuo kelio :-)  Nera kur trauktis, desinej griovys ir miskas, nu krc. kazkaip prasilenkem , gerai kad greitis nedidelis buvo, va cia tai lygis :-)

--
foonia