Tema: Re: Kaip elgtis tokiu atveju?
Autorius: benamis
Data: 2020-12-28 12:31:48
Galesi pakontempliuoti apie tai, kai reikes pagalbos ir lauksi
policininku atvaziuojant:)

Man tokioje situacijoje net klausimu nekyla. Policajai kazkur skuba (kad
ir didele siska lydint ar pietus sala) - jiems gali prireikti visos
vaziuojamosios dalies kokiam nors manevrui atlikti. Pamatei, kad
atvaziuoja, stabdyk ir traukis.