Tema: Re: Kaip elgtis tokiu atveju?
Autorius: Caponi
Data: 2020-12-26 14:26:31
Nu aš nebūčiau šitoj situacijoj su tavim sutikt - taip, transportą su
švyturėliais net ir be garso signalų aš linkęs visada praleist, bet toks
elgesys kaip tavo filmuke - jau ryškus nachališkas pereboras - taisykles
pažeidinėjo mentai (chuliganiškas vairavimas ar kažkaip panašiai :-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/